Monday, March 14, 2011

Offline... :)

Wahhh.. betol lah kata orang bukan senang nak bisnes secara online nih.. kene rajin n perlukan banyak masa tuk mengupdate stok-stok terkini dan mencari ilham tuk pengubahsuaian dlm perniagaan. Kami, Sya & Nab memang seorang yang sangat sibuk dengan main kerja masing-masing. Al-maklumlah bisnes nih adalah sampingan tuk kami. Tapi alhamdulillah sekarang nih rase nyer kami dah boleh bahagikan masa tuk main kerja dan bisnes part-time nih.

Entry kali nih kami ingin tunjukkan perjalan bisnes kami secara offline pulak.. hehe.. Offline?? ape tue?? camne lak bisnes offline nih??? haha.. ok2, xpayah susah-susah fikir, sebenanyer bisnes offline nih adalah bisnes secara terus menerus pada pelanggan yg tak memerlukan internet, blog, facebook dan sebagainyer.. hehe.. maksud kate yg lain sewa tapak, boot, bazaar dan lain-lain lagi.

Selama kami menceburkan diri dalam bisnes nih, Unlimited SN telah pun mencuba membuka boot di 'Car Boot Sale UPM' dan minggu lepas 12-13 March kami baru sahaja selesai membuka bazaar di 'Huiyo Bazaar Plaza Alam Sentral, Shah Alam'... Alhamdulillah rezeki Allah tu ada dimana-mana kan. So, lepas nih Insyaallah kita jumpe di 'Car Boot Sale UPM' pada 30 March 2011 nih.

Dan gambar-gambar stok baru akan di upload di facebook dan blog pada minggu ni.. Insyaallah.. sabar lah menanti k.. :) Terima kasih jugak pada yg mengunjungi kami di 'Car Boot Sale UPM' dan 'Huiyo Bazaar Plaza Alam Sentral, Shah Alam' kelmarin. Sokongan anda amat kami hargai.. :)

Car Boot Sale UPM (9 March 2011)
















taraaaaa..... yeah, its me... Nab or Sya??? Sya lah.. Nab yang amik gambar nih.. :p



Huiyo Bazaar Plaza Alam Sentral, Shah Alam
(12-13 March 2011)






Tokey Unlimited SN! Sya & Nab.. 

Pembantu kesayangan Tokey... Elina :p




No comments: